what makes you beautiful ;


profile chat entries credits +follow home



ape yg terpndam akhirnye pommm..hahaha
Monday 26 March 2012@3/26/2012 08:47:00 am
sahabat,
aku bukanlah insan terbaik untukmu,
sebagai sahabatmu,
aku juga,
bukan insan teristimewa dalam hidupmu,
hadirku tika sesuatu,
hilangku tika tugas memburu,
aku,
tidak mampu menjadi mereka yang terbaik buatmu,
aku lemah untuk itu,
aku juga tidak akan menjadi si dia yang teristimewa,
aku tidak akan menjadi si dia yang hebat untukmu,
aku hanya mampu menjadi aku,
yang cuba menjadi sahabat setiap waktu,
yang menyumbang bahu tika engkau tersedu,
tetapi...
yang memberi padu ketika engkau lesu,
adakalanya aku jaga menjadi layu,
tersalah kata malah laku,
kerna aku tidak sehebat sahabatmu di situ
dan yang pasti
aku tahu tentang itu,
maafi aku,
wahai sahabatku,
ak  ingin jdi shabat mu,
tapi...
ini adalah pengakhiran sesuatu perjmpaan,
maka dengan itu jujur ak katekan,
ak bukan kawan yg terbaik tok korang.

ps: setiap perjumpaan mesti ade pengakhirannye..
seblum ak gi meninggalkan korang ak ingin memohon maap kalau ade terlepas kate dan bicara (sesungguh nie ak mmg lps aje ckp)..lau ak ade terguris perasaan korang ak mintak maap..and klau ak termintak harta bnde korang harap korang halalkan...








bolditalicunderline